Aktuelle jobopslag i Danske Universiteter:

 

Kontorfunktionær til at understøtte samarbejdet blandt de 8 universiteter

Frist 6. februar 2022

Trives du med at arbejde med en bred vifte af opgaver, ønsker du fleksibilitet i hverdagen og at arbejde i et dynamisk sekretariat? – så har vi måske jobbet til dig.

Alsidigt job og bred kontaktflade
Hos Danske Universiteter kan du få et alsidigt job, med stor selvstændighed i opgaveløsningen samt en bred kontaktflade. Vi har gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og kan tilbyde en fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på, at der er sammenhæng mellem arbejdsliv og familieliv.

Vi er en samarbejdsorganisation for de otte danske universiteter, som understøtter og koordinerer samarbejde og interessevaretagelse for universiteterne. Vi er et lille sekretariat i hjertet af København, hvor der er åbne døre og højt til loftet. Vi er 1 direktør, 9 konsulenter, 2 studentermedhjælpere og 1 kontorfunktionær, som alle sætter pris på en uformel tone og godt samarbejde på tværs af sekretariatet.

I Danske Universiteter har vi fokus på at levere en professionel betjening af de 8 universiteters øverste ledelse og i den forbindelse at sikre kvalitetsbevidst og kompetent kommunikation til universiteterne samt at skabe rammerne for det gode møde i sekretariatet.

Du vil i stillingen bl.a. komme til at arbejde med følgende opgaver:

  • Bogføring, rejseafregning mm.
  • Forplejning til møder
  • Indkøb
  • Journalisering
  • Koordinering og mødeplanlægning
  • Bistå konsulenter med praktiske og administrative opgaver
  • Planlægning af konferencer, arrangementer og seminarer
  • Administration af lejemål
  • Superbruger i diverse it-systemer

Kvalitetsbevidst og serviceminded med administrativ baggrund
Uddannelsesmæssigt har du en administrativ kontoruddannelse, er administrationsbachelor eller har en tilsvarende baggrund.

Vi forventer, at du:

  • Er løsningsorienteret, struktureret, effektiv og har en god ordenssans.
  • Er god til at samarbejde bredt – både internt og eksternt.
  • At du er præcis og korrekt i din sproglige samt skriftlige kommunikation på dansk og til tider på engelsk.
  • At du er god til at arbejde selvstændigt
  • At du har let ved at sætte dig ind i og forstå nye it-programmer
  • Er en fleksibel og hjælpsom kollega

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med arbejde i interesseorganisationer og interesse for uddannelses- og forskningspolitik.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. (HK/Stat) eller anden relevant overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med start snarest muligt.

Dit arbejdssted vil være: Fiolstræde 44, 1. th, 1171 København K.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest den 6. februar 2022. Da vi administrativt hører under Danmarks Tekniske Universitet, foregår rekruttering igennem deres it-system. Åbn linket “Ansøg online“, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamensbeviser.

Har du spørgsmål til stillingen eller arbejdspladsen, kan du kontakte direktør Jesper Langergaard på 9350 7291, jl@dkuni.dk eller tillidsrepræsentant Kira Vinberg på 3336 9818, kv@dkuni.dk.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

Læs mere om Danske Universiteter på https://dkuni.dk/

X