Aktuelle jobopslag i Danske Universiteter:

Økonomimedarbejder (25 timer) til Danske Universiteter

Trives du med at arbejde i en sekretariatsfunktion med fokus på økonomi og indkøb, og ønsker du arbejde i et dynamisk sekretariat? – så har vi måske jobbet til dig.

Alsidigt job og bred kontaktflade
Danske Universiteter er en interesseorganisation for de otte danske universiteter, som understøtter og koordinerer samarbejde og interessevaretagelse for universiteterne.
Hos os kan du få et alsidigt job, med stor selvstændighed i opgaveløsningen samt en bred kontaktflade. Vi har gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og kan tilbyde en fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på, at der er sammenhæng mellem arbejdsliv og familieliv.

Vi er et lille sekretariat i hjertet af København, hvor der er åbne døre og højt til loftet. Vi er 1 direktør, 11 konsulenter og 2 studentermedhjælpere, som alle sætter pris på en uformel tone og godt samarbejde på tværs af sekretariatet.
Du vil være ansvarlig for at behandle fakturaer og indkøb. Herudover vil du også komme til at arbejde med følgende opgaver:

  • rejseafregninger
  • administration af lejemål
  • kontakt til leverandører
  • bistå med praktiske og administrative opgaver

Det er vigtigt, at du er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer, er undersøgende og har lyst til at dygtiggøre dig i forskellige IT-programmer.

Grundig og effektiv
Uddannelsesmæssigt har du en administrativ kontoruddannelse.
Vi forventer, at du:

  • er omhyggelig, struktureret og har en god ordensans
  • er præcis og korrekt i din mundtlige og skriftlige kommunikation
  • kan arbejde selvstændigt men også er god til at samarbejde
  • er en fleksibel og hjælpsom kollega

Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 25 timer om ugen med start snarest muligt
Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst.
Dit arbejdssted vil være: Fiolstræde 44, 1. th, 1171 København K.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest den 11. december 2022
Da vi administrativt hører under Danmarks Tekniske Universitet, foregår rekruttering igennem deres it-system. Åbn linket “Ansøg online“, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamensbeviser.

Har du spørgsmål til stillingen eller arbejdspladsen, kan du kontakte chefkonsulent Kira Vinberg, tlf. 33369818, kv@dkuni.dk
Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.
Læs mere om Danske Universiteter på https://dkuni.dk/

Piccolo/piccoline med stort servicegen til Danske Universiteter (20-25 timer)

Trives du i en servicefunktion med praktiske opgaver? – så har vi måske jobbet til dig.

Om os
Vi er en samarbejdsorganisation for de otte danske universiteter, som understøtter og koordinerer samarbejde og interessevaretagelse for universiteterne. Vi har fokus på at levere en professionel betjening af de 8 universiteters øverste ledelse og i den forbindelse at skabe rammerne for det gode møde i sekretariatet.
Vi er et lille sekretariat placeret i hjertet af København, hvor der er åbne døre og højt til loftet. Vi er 1 direktør, 11 konsulenter, 2 studentermedhjælpere og 1 økonomimedarbejder, som alle sætter pris på en uformel tone og godt samarbejde på tværs af sekretariatet.

En typisk dag vil byde på følgende opgave:

  • Opdækning og afrydning til møder
  • Brygge kaffe og te og sørge for køkkenet er pænt
  • Vande planter og afhente post
  • Sørge for mindre indkøb
  • Diverse forefaldende arbejde

Hos os vil du blive en værdsat kollega, fordi du er med til at gøre hverdagen lettere for alle.

Kvalitetsbevidst kollega med blik for detaljen
Vi forventer, at du:

  • Kan give en god og imødekommende servicering
  • Er initiativrig og handlekraftig
  • Er god til at samarbejde, er smilende og udadvendt
  • Taler og skriver dansk
  • Er god til at arbejde selvstændigt
  • Er en fleksibel og hjælpsom kollega

Du er måske mellem uddannelser, har brug for et flex-job eller du ønsker måske fortsat at arbejde, selvom du kunne være gået på pension. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav.
Du skal kunne håndtere mange forskellige slags opgaver og trives i en til tider hektisk hverdag. Der vil være også tider, hvor der er stille og her kræver jobbet, at du selv er opsøgende og kan finde på opgaver, som er til kontorets bedste.
Arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge mellem kl. 08.30 og 16, men det præcise tidspunkt aftales med din leder, med tanke på opgaveløsningen på kontoret.

Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 20-25 timer om ugen med start snarest muligt.
Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst.
Dit arbejdssted vil være: Fiolstræde 44, 1. th, 1171 København K.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest den 11. december 2022
Da vi administrativt hører under Danmarks Tekniske Universitet, foregår rekruttering igennem deres it-system. Åbn linket “Ansøg online“, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamensbeviser.

Har du spørgsmål til stillingen eller arbejdspladsen, kan du kontakte chefkonsulent Kira Vinberg, tlf. 93 51 08 74, kv@dkuni.dk
Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.
Læs mere om Danske Universiteter på https://dkuni.dk/

 

 

X