Aktuelle jobopslag i Danske Universiteter:

Piccolo/piccoline med stort servicegen til Danske Universiteter (20 timer om ugen)

Trives du i en servicefunktion med praktiske opgaver? – så har vi måske jobbet til dig.

Om os

Vi er en samarbejdsorganisation for de otte danske universiteter, som understøtter og koordinerer samarbejde og interessevaretagelse for universiteterne. Vi har fokus på at levere en professionel betjening af de 8 universiteters øverste ledelse og i den forbindelse at skabe rammerne for det gode møde i sekretariatet.

Vi er et lille sekretariat placeret i hjertet af København, hvor der er åbne døre og højt til loftet. Vi er 1 direktør, 1 administrationschef, 10 konsulenter, 1 studentermedhjælper og 1 økonomimedarbejder, som alle sætter pris på en uformel tone og godt samarbejde på tværs af sekretariatet.

En typisk dag vil byde på følgende opgave:

  • Opdækning og afrydning til møder
  • Indkøb af grønt og brød til kontoret
  • Brygge kaffe og sørge for køkkenet er pænt
  • Vande planter og afhente post
  • Mindre opdateringer af hjemmesiden
  • Mindre bogholderi
  • Diverse forefaldende arbejde

Hos os vil du blive en værdsat kollega, fordi du er med til at gøre hverdagen lettere for alle.

Kvalitetsbevidst kollega med blik for detaljen

Vi forventer, at du:

  • Kan give en god og imødekommende servicering
  • Er initiativrig og handlekraftig
  • Er god til at samarbejde, er smilende og udadvendt
  • Taler og skriver dansk
  • Er god til at arbejde selvstændigt
  • Er en fleksibel og hjælpsom kollega

Du er måske mellem uddannelser, har brug for et flex-job eller du ønsker måske fortsat at arbejde, selvom du kunne være gået på pension. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav.

Du skal kunne håndtere mange forskellige slags opgaver og trives i en til tider hektisk hverdag. Der vil være også tider, hvor der er stille og her kræver jobbet, at du selv er opsøgende og kan finde på opgaver, som er til kontorets bedste.

Arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge mellem kl. 09.30 og 13.30, men det præcise tidspunkt aftales løbende med din nærmeste leder, med tanke på opgaveløsningen på kontoret. Af hensyn til mødeforplejning kan der være tidlige og sene mødetider.

Løn og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er 20 timer om ugen med start den 15. september eller snarest muligt

Lønnen fastsættes efter lokalaftale med 3F

Dit arbejdssted vil være: Fiolstræde 44, 1. th, 1171 København K.

Ansøgning og kontakt

Vi skal modtage din ansøgning på ansogning@dkuni.dk, senest den 5. august 2025.

Har du spørgsmål til stillingen eller arbejdspladsen, kan du kontakte administrationschef Kira Vinberg Iversen, tlf. 93 51 08 74, kv@dkuni.dk

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

 

Læs mere om Danske Universiteter på https://dkuni.dk/